دل نوشته ها2
 
رهگذر
 
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : آلوچه

 

ديگر پروانه ها به سراغم نمي آيند.
گمان مي كنم در آن دور دست ها
شمعي زود تر از من آب مي شود...
 

 
هواي دلم طوفانيست
آتش شومينه را بيشتر كردم
اما نمي دانم چرا
صداي شكستن قنديل هاي قلبم را
احساس نمي كنم...
 

 
دفتر خاطراتم را سوزاندم
خيال كردم با سوزاندنش
خاطرات كذشته ام هم ميسوزند
اما نمي دانستم كه خاطرات
گوشه اي از ذهن مرا اشغال كردند...
 

 
فرياد ها را سر دهيد...اما هرگز سرتان را به باد ندهيد...
 
 

زندگي موج بلندي است كه اگربا آن حركت نكني غرق مي شوي...
 
من سرم را روي زانوي كسي مي گذارم كه حتي براي لحظه اي
صداي تپش قلبم را احساس كند...
 

 
فرياد آن نيست كه صدايت را بلند كني
فرياد دلي خروشان مي خواهد...
 

 
چگونه بگويم دنيا تمام از آن من است
در حالي كه دلم تمام از آن توست...
 
 

دلم زير پايت له مي شد و تو
پاورچين پاورچين به راهت ادامه مي دادي
اگر اندكي زير پايت را نگاه مي كردي..
بي خيال رهگذر به راهت ادامه بده...
 
 

سكوت تنها صلاحي بود
كه وقت رفتنش
من به همراه داشتم
سكوتي سخت تر از فريادها...
 

سكوت
هميشه علامت رضايت نيست
سوالي نهفته است
كه جوابش را فقط خدا مي داند...
 
 

خاطرات ديروز
راه امروز را برايم دشوار مي كند
آن ها را به دست كسي ميسپارم
كه از فردايمآگاه است...
 

 
بعد از رفتنت
اشك چشمانم خشك شد
باور نداري؟؟
مي تواني بيابان دلم را تماشا كني...
 
 

تاريخ سالگرد آشناييمان را
خواهم سوزاند
نمي دانم تقويم مي سوزد
 يا دل ديوانه ام...
 

 
موقع رفتنت
زمين هم گريه كرد
باور نداري؟؟
مي تواني عمق اين فاجعه را
از چشمه ها جويا شوي...


نظرات شما عزیزان:

zahra kermani
ساعت10:12---10 ارديبهشت 1391
سحرجون خیلی خوشحالم که اینقد استعداد داری.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام.در این وبلاگ اشعار خودمو واستون می گذارم.در ضمن‘استفاده از اشعار فقط با ذکر نام" رهگذر"جایز است
آخرین مطالب
پيوندها

سیستم تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رهگذر و آدرس sahar2224.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات خود را در زیر نوشته.در صورت وجود لینک ما در سایت شما.لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد

 





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1